ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΘΕΝΑ - Η Κ. ΜΑΣ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΕΤΑΙ


"Αγαπητό Couples' Mindset γεια σας. Βγαίνω με ένα παιδί εδώ και ένα μήνα σχεδόν. Περνάμε πολύ καλά μαζί και το βλέπω ήδη να προχωρά σε σχέση. Εκείνος είναι 26 κι εγώ 24. Το θέμα μου είναι το εξής. Δεν είχα ακόμη οποιαδήποτε σεξουαλική εμπειρία και δεν ξέρω πώς να του το πω για να μην τον φρικάρω. Κανένας δεν περιμένει ότι μια γυναίκα στην ηλικία μου θα είναι ακόμη παρθένα. Η αλήθεια είναι ότι οι προηγούμενες σχέσεις μου δεν κρατούσαν πολύ και δεν ένιωθα έτοιμη να προχωρήσω, αλλά τώρα νιώθω αλλιώς. Τι μου προτείνετε να κάνω;"

Αγαπητή φίλη,

Το γεγονός ότι είσαι ακόμη παρθένα δεν είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ντρέπεσαι. Το αντίθετο θα έλεγα. Όποιοι κι αν είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν να πάρεις την απόφαση να μην ολοκληρώσεις στις προηγούμενες σχέσεις σου, σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο που σεβάστηκες τον εαυτό σου και δεν ενέδωσες για να κρατήσεις το αγόρι σου όπως, δυστυχώς, κάνουν πολλές κοπέλες στις μέρες μας.

Αντιλαμβάνομαι, βέβαια, και το άγχος και την ανησυχία σου. Παρόλ' αυτά αν ο άνθρωπος αυτός νοιάζεται πραγματικά να δημιουργήσει κάτι όμορφο μαζί σου, τότε θα κατανοήσει και θα σεβαστεί το γεγονός αφού του εξηγήσεις.

Αυτό που σου προτείνουμε είναι να μην περιμένεις να φτάσετε στο κρεβάτι και να του το ξεφουρνίσεις. Όσο πιο σύντομα το πεις, τόσο πιο καλό θα είναι και για τους δυο σας και τόσο πιο εύκολο και για σένα την ίδια.

Στην τελική εξηγώντας του πως εκείνος σου βγάζει το συναίσθημα τις τρυφερότητας και της σιγουριάς που καμιά προηγούμενη σχέση σου δεν μπόρεσε να κάνει, θα καταλάβει κι ο ίδιος ότι μαζί σου έχει κερδίσει το τζακποτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.