ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΣΟΥ


Καθόμασταν με τον σύντροφό μου, λοιπόν, τις προάλλες και συζητούσαμε για το τι θα κάναμε το Σαββατοκύριακο. Εκείνος ήθελε να πάει στο γήπεδο κι εγώ στο θέατρο. Το γήπεδο προκαλεί αλλεργία σε εμένα και το θέατρο σε εκείνον. Συμφωνία πουθενά. Κι αν έκανε ο καθένας αυτό που ήθελε, πήγαινε να πει ότι δε θα βρισκόμασταν παρά ελάχιστα ενώ κι οι δυο θέλαμε να περάσουμε πολύ χρόνο ο ένας με τον άλλο.

Καταλήξαμε τελικά στο εξής: Παρασκευή βράδυ θα ερχόταν μαζί μου στο θέατρο αν το Σάββατο πήγαινα μαζί του στον αγώνα. Τρελό κι όμως έγινε. Και χαίρομαι πολύ γι' αυτό. Ο λόγος είναι απλός. Κι οι δυο ανακαλύψαμε πράγματα τόσο για τον εαυτό μας, όσο και ο ένας για τον άλλο.

Τι έμαθα πηγαίνοντας γήπεδο

1. Κατάλαβα επιτέλους τι είναι το offsite!

Είναι πολύ πιο απλό όταν το δεις στην πράξη. Και έδωσα τη δυνατότητα στο σύντροφό μου να μου διδάξει κάτι που δεν ήξερα.

2. Εκτονώθηκα

Τώρα καταλαβαίνω γιατί οι άντρες έχουν κόλλημα με το ποδόσφαιρο. Στο γήπεδο βγάζεις τα εσώψυχα σου φωνάζοντας κάθε φορά που οι παίχτες της ομάδας σου κάνουν βλακεία. Έφυγα νιώθοντας ανανεωμένη.

3. Το γλυκό μου αγόρι μπορεί να γίνει τέρας

Πάντα υπάρχει μια πτυχή του συντρόφου μας που δεν έχουμε δει, όχι επειδή μας την κρύβει εσκεμμένα, αλλά επειδή δεν τυγχάνει να είμαστε παρούσες όταν συμπεριφέρεται με το συγκεκριμένο τρόπο. Το να βλέπεις τον - κατά τ' άλλα ήρεμο - σύντροφό σου σε μια τέτοια φάση, είναι εκτός των άλλων διεγερτικό.

Τι έμαθε ερχόμενος στο θέατρο μαζί μου

1. Τα θέατρο δεν είναι μόνο για γυναίκες, ούτε ασχολείται μόνο με γλυκανάλατα ρομάντζα

Το θέατρο μπορεί να προκαλέσει τελικά τα ίδια συναισθήματα όπως και μια ταινία. Ένα καλό θεατρικό μπορεί να σου προκαλέσει από αγωνία μέχρι φόβο κι ανακούφιση. Συν ότι μπόρεσα να του μεταδώσω κάποιες από τις γνώσεις μου όσον αφορά τα έργα του Σαίξπηρ μιας κι είχαμε μόλις δει τον Άμλετ.

2. Δεν χρειάζεται να είσαι διανοούμενος για να ασχοληθείς με τη λογοτεχνία

Μετά από το θεατρικό αποφάσισε να αρχίσει να διαβάζει βιβλία και θεατρικά για να εξιτάρει τη φαντασία του. Είχε να διαβάσει από όταν ήμασταν φοιτητές, αλλά το θέατρο τον βοήθησε να αντιληφθεί ότι δε διαβάζουμε μόνο για να μορφωθούμε, αλλά και για να ανοίξουμε τους πνευματικούς μας ορίζοντες.

3. Εξακολουθώ να είμαι κατά βάθος το ίδιο σπασικλάκι που γνώρισε

Μπορεί οι ρυθμοί της ζωής μας να έχουν αλλάξει, μπορεί να λέει ότι έχω ωριμάσει κι έχω αλλάξει, αλλά είμαι ακόμη το ανήσυχο πνεύμα που γνώρισε που πάντα είχε τη μούρη κρυμμένη πίσω από βιβλία και θεατρικά. Δε ρουτίνιασα στη σχέση μας και δεν εγκατέλειψα τον εαυτό μου.

Το επόμενο Σαββατοκύριακο συμφωνήσαμε να με μάθει να παίζω playstation. Εγώ θα του μάθω να φτιάχνει λαζάνια. Οι πυροσβεστήρες εννοείται θα είναι κοντά.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.