Η Μ. ΜΑΣ ΡΩΤΑ: ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ, ΜΕ ΑΓΑΠΑ ΑΛΛΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ



"Ήθελα να θέσω το θέμα που έχω με το αγόρι μου. Βασικά τσακωνόμαστε πολύ, υπάρχει πολύ πάθος μεταξύ μας αλλα υπάρχει κι αυτό το θέμα. Δεν κάνει κανένας πίσω και προσπαθούμε να περάσουμε το δικό μας εκείνη την ώρα. Το θέμα είναι πως εγώ πιστεύω για τους δικούς μου λόγους πως έχω δίκιο εκείνη την στιγμη κ εκείνος θεωρώ πως δεν παίρνει τις ευθύνες που μπορεί να χρειάζεται να πάρει εκείνη την στιγμή και πάει κόντρα σ' αυτά που λέω εγώ με αποτέλεσμα να νιώθω αγανακτισμένη και τσαντισμένη φουλ που δεν μπορώ να έχω εκείνη την ώρα αυτό που ζητάω απο εκείνον. Να με κάνει να νιώσω δηλαδή διαφορετικά, να μην είναι τόσο κάθετος κι απόλυτος πράγμα το οποίο με αποξενώνει και με απομακρύνει κι ενώ έχουμε συζητήσει ξανά και ξανά για αυτά που μας πειράζουν δεν αλλάζει και κάτι τρομερό με αποτέλεσμα να είναι ένας φαύλος κύκλος. Κι όπως σας είπα γουστάρουμε πάρα πολύ κι οι δύο αλλά κάπου κάπου κουράζει πολύ όλο αυτό γιατί τις περισσότερες φορές δεν βγαίνει άκρη και σκέφτομαι πολύ έντονα κάποιες φορές τον χωρισμό κι ας ξέρω πως θα με πονέσει πολύ. Μπορεί με κάποιον άλλον να ειμαι καλυτερα; Και να παίρνω αυτό που θέλω όταν τσακωνόμαστε; Είμαστε νευροσπάσματα και τα δυο κι εγώ δεν έχω και πολύ υπομονή. Δεν ξέρω αν σας είναι χρήσιμη αυτή η πληροφορία αλλά εγώ είμαι δίδυμος με ωροσκοπο τοξοτη και αυτός τοξοτης με ωροσκοπο λέων. Οποιαδήποτε συμβουλή σας ελπίζω και πιστεύω να με βοηθήσει γιατί πλεον δεν ξέρω τι να κάνω"

Αγαπητή Μ.,

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στις σχέσεις πλέον είναι οι καβγάδες. Και οι καβγάδες γίνονται λόγω έλλειψης επικοινωνίας ανάμεσα στο ζευγάρι.

Βλέπω ότι αναφέρεσαι στο γεγονός ότι το αγόρι σου δεν κάνει αυτά που ζητάς την ώρα που εσύ τα ζητάς κι ότι δεν αναλαμβάνει ευθύνες. Τι είδους ευθύνες είναι αυτές που θέλεις να αναλάβει δε μας λες. Αν είναι θέματα το οποία είχατε συζητήσει από πριν και είχε δεσμευτεί ότι θα κάνει, αλλά τα ξέχασε τότε μπορείτε να σκεφτείτε ένα τρόπο έτσι ώστε να τα θυμάται (μια υπενθύμιση στο κινητό πχ).

Αν πάλι αναφέρεσαι σε ευθύνες τύπου σε νευρίασε κι οφείλει να απολογηθεί, να ξέρεις ότι εν βρασμώ ψυχής ποτέ κανένας δεν το έχει κάνει. Ίσως θα ήταν καλύτερα την ώρα που βλέπετε ότι τα αίματα ανάβουν, να απομακρύνεστε για λίγο να κοιτάτε το θέμα σφαιρικά και να ψάχνετε να βρείτε πού κάνατε το λάθος ο καθένας ξεχωριστά. Η αυτοκριτική είναι σημαντική σε μια σχέση.

Λες ότι εσύ δεν έχεις ιδιαίτερη υπομονή. Μήπως τα παίρνεις με το παραμικρό και τον έχεις απομακρύνει κι εσύ με τη συμπεριφορά σου; Μήπως αυτά τα οποία του ζητάς είναι εκτός των δικών του ανεκτών ορίων;

Αυτό που έχω να σου πως είναι ότι μια σχέση για να πετύχει χρειάζεται πολλή υπομονή, αγάπη και αμοιβαίες υποχωρήσεις. Αν κανένας από τους δυο σας δεν είναι πρόθυμος να προσφέρει κάτι τέτοιο, τότε ίσως δεν υπάρχει αληθινή αγάπη μεταξύ σας κι αυτό που σας δένει είναι η δύναμη της συνήθειας.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.